Besøg i København

Her kan du bytte, sælge og købe tofarvede relaterede ting. Det anbefales, at navn, adresse, kontooplysninger m.m. udveksles via e-mail, da det ikke er til vide om der er uærlige "gæster", som læser med i disse opslag
Besvar
Albert Meyer
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn sep 24, 2017 1:28 pm

Besøg i København

Indlæg af Albert Meyer » tirs okt 10, 2017 2:52 pm

Kære 2-farvede samlere

Jeg kommer til København fra 18-21 december og vil rigtig gerne træffe den ene eller anden og høre lidt mere både om 2 farvede samt generelt få lidt mere information om hvad der forgår :) jeg kommer også op til Seminaret i Januar og så er det jo mere behageligt når man kender en eller den anden fra tidligere. Jeg har 2 aftener d. 19. og 21. hvor det er muligt at ses eller om dagen - håber nogen har tid, bor på hotel i midten af byen.


Albert

Brian Johansen
Indlæg: 132
Tilmeldt: søn maj 08, 2016 10:23 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Brian Johansen » tirs okt 10, 2017 6:45 pm

hej Albert

jeg vil gerne være en del af en eventuel velkomst kommite, men det kunne jo være dejligt hvis vi havde flere folk? og eventuelt også et sted....

er du i bil eller tog?

Albert Meyer
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn sep 24, 2017 1:28 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Albert Meyer » ons okt 11, 2017 7:04 am

Hej Brian

Jeg kommer med fly - bor i udlandet, og er relativ booket op, men der SKAL være tid til frimærkesjov det er e must, så ser frem til at møde de der kan / vil.

Venlige takkede hilsner
Alber

Brugeravatar
Tom Poulsen
Indlæg: 42
Tilmeldt: tors okt 20, 2016 8:53 am

Re: Besøg i København

Indlæg af Tom Poulsen » ons okt 11, 2017 10:34 pm

Brian Johansen skrev:hej Albert

jeg vil gerne være en del af en eventuel velkomst kommite, men det kunne jo være dejligt hvis vi havde flere folk? og eventuelt også et sted....

er du i bil eller tog?
Jeg deltager også gerne. Men det skal være sent eftermiddag/aften, da jeg skal på arbejde i dagtimerne.

/Tom

Brian Johansen
Indlæg: 132
Tilmeldt: søn maj 08, 2016 10:23 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Brian Johansen » tors okt 12, 2017 7:33 am

Jeg kan kun den 21, jeg er på arbejde til 15.30 og kan køre direkte ind til byen derfra.

Albert Meyer
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn sep 24, 2017 1:28 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Albert Meyer » tors okt 12, 2017 3:32 pm

Tak for div. informationer - rettelser osv. kun til orientering er jeg kun i København til d. 21.12 om morgenen, skal flyve tilbage ved 10 tiden - derfor er det bedste tidspunkt for mig enten d, 19 eller 20/12

God weekend, jeg ser frem til at vi mødes nogen stykker. 
Albert

Albert Meyer
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn sep 24, 2017 1:28 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Albert Meyer » søn okt 15, 2017 2:58 pm

Har lige set, det er mig der har forvirret tråden - jeg beklager meget - men jeg ankommer sent d. 17.12, den 18. har jeg et arrangement i city om aftenen, og derefter ingen planer med mindre KPK holder arrangement i løbet af de dage,
God uge
Albert

MichaelLercheNielsen
Indlæg: 54
Tilmeldt: søn okt 30, 2016 3:59 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af MichaelLercheNielsen » søn okt 15, 2017 9:12 pm

Hej Albert & øvrige tofarvede

jeg har fået lov til at låne KPKs mødelokale onsdag 20/12 fra kl 16. Hvis andre end Albert vil deltage så skriv til mig på min gmail, så jeg kan koordinere simple indkøb på sammenskudsbasis.
på gensyn
Michael Lerche Nielsen

Albert Meyer
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn sep 24, 2017 1:28 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Albert Meyer » lør nov 18, 2017 9:21 pm

Hej alle herinde

Det passer fremragende - d. 20.12 kl. 16 er jeg så i Vartorv. Tak for alle informationer, ser frem til at vi mødes.
Vedr. seminaret i Januar ok, jeg overnatter i København ved Hovedbanen / Politi Torvet torsdag / fredag og håber så når vi ses d. 20.12 at høre nærmere vedr. transport til GNIBEN om fredagen og retur Søndag - jeg vil gerne være i Kastrup Lufthavn ved 16 tiden senest

På godt gensyn
Albert

Albert Meyer
Indlæg: 10
Tilmeldt: søn sep 24, 2017 1:28 pm

Re: Besøg i København

Indlæg af Albert Meyer » ons dec 27, 2017 5:29 pm

Tak til jer der kom og deltog i arrangementet d. 20.12 :P

Det var utroligt rart at hilse på andre der har langt mere viden end jeg selv :D - så jeg fandt ud af, at seminaret vil være vigtigt for mig at deltage i. Jeg fik en masse viden og input, samt det fine arbejde med de plastificerede ark. Jeg er i fuld gang med at læse derpå, og håber at jeg forstår noget mere når vi ses i Januar.

Jeg håber alle er kommet godt over julen og at gaverne var takke-værdige

Mange hilsner og godt nytår
på godt gensyn
Albert

Besvar

Tilbage til "Opslagstavlen - Bytte, køb og salg"