Opdateringer til 8 øre tr. 38-42 / 97 omv. serien

Besvar
Thomas Løjmann
Indlæg: 194
Tilmeldt: søn okt 30, 2016 7:17 am
Geografisk sted: Avrillé, France
Kontakt:

Opdateringer til 8 øre tr. 38-42 / 97 omv. serien

Indlæg af Thomas Løjmann » lør jan 07, 2017 3:14 pm

OPDATERET: 21-01-2017
Der kom desværre ca. 20 opdateringer med ud, som ikke skulle have været publiceret, da disse ikke er korrekte. Lasse Nielsen har venligst gjort opmærksom herpå, og nedenstående indlæg er dernæst rettet til. Fejlen er opstået da forskellige sæt af noter er blevet kørt sammen!
Jeg har krydstjekket tilpasningerne igen og igen, og håber nu at der er blevet ryddet ud i fejlene. Hvis dette ikke er tilfældet, giv mig endelig besked og jeg skal straks tilpasse.

I forbindelse med det tofarvet seminar i Slagelse, 2017, fremlagde jeg de nuværende forskningsresultater frembragt af samarbejdet imellem Leif Vernersen, Svend Aage Jensen og jeg selv.
For 97. omvendt serien er det pt. blevet over 100 opdateringer/tilføjelser til de 5 forskellige 8 øre tryk i serien. Vedlagt dette indlæg, er en opdateret oversigt for de 5 tryk, samt en liste over de enkelte ændringer vi har til serien.

Ændringerne herunder, er holdt op imod den seneste version af TofData (7.04), der blev gjort tilgængelig d. 14 december her på hjemmesiden. Sammenligningen med TofData sker udelukkende på den baggrund, at den er referencepunkt for de fleste samlere.

Vi er meget interesseret i at se par og striber fra serien, ligger du inde med nogle så send dem endelig ind til hjemmesiden, pladet eller upladet. Det samme gælder uplaceret ovalfejl fra serien, som vi også meget gerne vil se nærmere på i forbindelse med vores arbejde med hele 8 øre 5. ovalserie.
8o38_1.pdf
(16.8 KiB) Downloadet 460 gange
8o39_1.pdf
(16.77 KiB) Downloadet 444 gange
8o40_1.pdf
(17.01 KiB) Downloadet 460 gange
8o41_1.pdf
(17.25 KiB) Downloadet 459 gange
8o42_1.pdf
(17.25 KiB) Downloadet 466 gange
Med venlig hilsen,

Thomas Løjmann Jørgensen

Besvar

Tilbage til "Serie 21 - 97 omvendt serien"