Jeg har i nogen tid fulgt denne side, men må give fortabt, nogle af indlæggende er for mig ren volapyk
eller også har jeg bare ikke nok viden til at afkode indlæggende, ( er jo nok grunden)
Så jeg tænkte om der er en venlig sjæl (gerne i Vestjylland) der kunne give mig en introduktion i at identificere pladning og tryk.
Hvilke værktøjer bruges, litteratur, hvor starter man. også gerne i grundkursus i tofarvet programmet (som jeg ikke kan hente da Microsoft finder filen mistænkelig)
Jeg har læst Tom Poulsens Introduktionshæfte til Tofarvet, flere gange, stor klapsalve herfra til Tom, kanon hæfte for sådan nogle som mig,
men, for et eksempel : hvad bruges til at måle hjørnefjerene, 0,1mm er meget lidt, forstørre i mærket og bruger software til at måle, Digitalskydelæred eller bare den gamle træ linial fra skoletiden ?
Jeg er primært interesseret i Dansk Vest Indien, men går ud fra det er samme fremgangsmåde vedr. tofarvede.
Er der nogen der kan pege mig i den rigtige retning, også gerne med forslag til hvor jeg kan finde flere informationer om emnet.
Venlig hilsen
jakob