Konverteringen af den gamle hjemmeside er igang igen - med 'konsekvenser'

Besvar
Webredaktøren
Site Admin
Indlæg: 107
Tilmeldt: lør mar 19, 2016 9:35 pm

Konverteringen af den gamle hjemmeside er igang igen - med 'konsekvenser'

Indlæg af Webredaktøren » man jan 22, 2024 9:48 pm

Kære alle sammen

Foranlediget af en snak med Bernd Stein på det netop overstående seminar fik det mig til at kigge på i hvilket omfang vi var kommet i mål med konverteringen af den gamle hjemmeside ..... og der var som Bernd antydede et godt stykke vej tilbage.

Faktisk mangler der at blive konverteret 330 indlæg, hvilket jeg begyndte på igår. Da det er stykke tid siden jeg gjort det sidst var jeg blivet lidt rusten og tænkte mig ikke om.

Proceduren vil derfor fremad rettet være som følger.
  • Jeg konverterer de ældste indlæg først
  • Når jeg konverterer et indlæg er det mig teknisk ikke muligt at undgå at det kommer på som en nyhed på portalen. Jeg vil derfor starte hvert konverteret indlægsoverskrift med teksten "KONVERTERET INDLÆG - SKAL IKKE BESVARES. BESVARELSER VIL BLIVE SLETTET".
  • HVIS du ønsker at besvare et konverteret indlæg skal du vente til jeg er helt færdig med konverteringen !!
  • Indlægget oprettes indledningsvis med mit navn som forfatter og dags dato som datering for oprettelsen. Dette vil jeg umiddelbart efter oprettelsen ændre i den bagved liggende databasen, men det tager altså lige et par minutter eller 5 at ændre disse data. I dette tidsrum vil det konverterede indlæg ses på hjemmseiden
  • Efter et stykke tid vil hjemmesiden opdaterer sig selv og det konverterede indlæg vil forsvinde fra forsiden
Det var den lange tekst, det korte udgave: vent 24 timer med at besvare indlæg hvor der står noget med konverteret i Emne feltet :-)
De bedste hilsner

Webredaktøren

Besvar

Tilbage til "Vejledninger"