INDLÆGGE BILLEDER

Her kan du frit lave indlæg for at øve dig. Det du laver her vil ikke blive vist på forsiden og kan iøvrigt ikke søges frem. Jeg vil med jævne mellemrum rydde op i indlæg som er mere end 2 dage gamle. Efter en indkøringsperiode i starten af 2017 vil foraet blive lukket slettet.
Besvar
Leif Andersen
Indlæg: 121
Tilmeldt: søn okt 30, 2016 10:04 am
Geografisk sted: Solrød Strand
Kontakt:

INDLÆGGE BILLEDER

Indlæg af Leif Andersen » man dec 19, 2016 1:20 pm

Hej Tom
Jeg kan pludselig ikke lægge billeder ind på siden.
Når jeg trykker på tasten Img kommer den op på denne måde:
hvad gør jeg forkert ???
Hilsen Leif

Brugeravatar
Tom Poulsen
Indlæg: 42
Tilmeldt: tors okt 20, 2016 8:53 am

Re: INDLÆGGE BILLEDER

Indlæg af Tom Poulsen » man dec 19, 2016 2:25 pm

Hej Leif

Jeg tror du er kommet til at blande 2 ting sammen (forståeligt nok, da begge kan vise et billeder). Når du laver et indlæg kan du indsætte et billede på 2 måder - afhængigt af, hvor billedet er tilgængeligt.

1) Hvis det aktuelle billede findes på din egen computer (fx. foto/scanning af et frimærke) skal du bruge fanebladet Vedhæftede filer nedenunder tekstboksen for at indsætte billedet.

2) Hvis det aktuelle billeder ikke ligger på din egen computer men i stedet på en given hjemmeside skal du bruge BBcode taggen Img til at indsætte URL'en til billedet.

Først skal du finde og kopierer URL'en til Udklipsholderen. Derefter indsætter du BBcode taggen Img på den ønskede placering i teksten og sluttetligt indsætter du URL'en i midten af Img taggen

Kode: Vælg alt

[img]URL[/img]
Jeg har herunder indsat Img med URL til et billede, jeg har fundet på Internettet:

Billede

Webredaktøren
Site Admin
Indlæg: 108
Tilmeldt: lør mar 19, 2016 9:35 pm

Re: INDLÆGGE BILLEDER

Indlæg af Webredaktøren » fre jan 04, 2019 8:32 pm

test
10011.1.jpg
10011.1.jpg (481.14 KiB) Vist 9213 gange
De bedste hilsner

Webredaktøren

Besvar

Tilbage til "Sandkassen"