Hej
Jeg mener at have fundet en ny ovalfejl i 4ø27 A22, øverste mærke er fra LN's samling.
Ses også under stemplet i LN's samling. (reference)
Hilsen Finn
4ø27 A22 med ovalfejl
-
4ø27 A22 med ovalfejl
- Vedhæftede filer
-
- 4ø27A_Pos_022.JPG (110.68 KiB) Vist 1272 gange
-
- 35.22 tryk 27 mis2 4 øre.PNG (1.51 MiB) Vist 1272 gange
-
- 35.22 tryk 27 mis 4 øre.PNG (1.67 MiB) Vist 1272 gange
-
- Geografisk sted: Silkeborg
Re: 4ø27 A22 med ovalfejl
Hej Finn
...ovalfejlen ses også i Bent Møllers samling.
PS: Har du set ovalfejlen i andre tryk?
. .
De bedste hilsner
Kurt Sørensen
...ovalfejlen ses også i Bent Møllers samling.
PS: Har du set ovalfejlen i andre tryk?
. .
De bedste hilsner
Kurt Sørensen
-
Hej Kurt
Jeg har ikke set ovalfejlen i andre tryk, men hvis den bliver "offentlig", er det muligt at vi alle kan kigge efter den.
Hilsen Finn
Jeg har ikke set ovalfejlen i andre tryk, men hvis den bliver "offentlig", er det muligt at vi alle kan kigge efter den.

Hilsen Finn
-
- Geografisk sted: Avrillé, France
- Kontakt:
Hej Kurt & Finn,
Jeg har noteret det samme i mine studienoter for længe siden, men har ikke haft held til at finde den i andre tryk endnu. Jeg har i mit eget materiale kaldt fejlen for 11.453 men lad nu være med at kalde den det, det er blot et tilfældigt nummer over 400 for at jeg kan give den et nummer i mine noter, så jeg kan holde styr på hvor jeg finder forskellige nye mulige ovalfejl.
Jeg har en del mulige nye ovalfejl som jeg har noteret mig, men de fleste er kun set i 1 tryk og derfor har jeg valgt at holde tilbage med at dele dem, da det lige så godt kan være tilfældigheder i et enkelt tryk...
Men blev endelig ved med at dele her, skal nok se mine studienoter igennem hver gang.
/Thomas
Jeg har noteret det samme i mine studienoter for længe siden, men har ikke haft held til at finde den i andre tryk endnu. Jeg har i mit eget materiale kaldt fejlen for 11.453 men lad nu være med at kalde den det, det er blot et tilfældigt nummer over 400 for at jeg kan give den et nummer i mine noter, så jeg kan holde styr på hvor jeg finder forskellige nye mulige ovalfejl.
Jeg har en del mulige nye ovalfejl som jeg har noteret mig, men de fleste er kun set i 1 tryk og derfor har jeg valgt at holde tilbage med at dele dem, da det lige så godt kan være tilfældigheder i et enkelt tryk...
Men blev endelig ved med at dele her, skal nok se mine studienoter igennem hver gang.
/Thomas
-
- Geografisk sted: Silkeborg
Hej
Finn's nye ovalfejl (OF 11.171) er tegnet og kommer med i næste udgave af Søgeprogrammet (v1.61).
. .
De bedste hilsner
Kurt Sørensen
Finn's nye ovalfejl (OF 11.171) er tegnet og kommer med i næste udgave af Søgeprogrammet (v1.61).
. .
De bedste hilsner
Kurt Sørensen