indlæg relevant eller ej.

Besvar
Finn Bønnelycke
Indlæg: 526
Tilmeldt: lør dec 03, 2016 9:28 pm

indlæg relevant eller ej.

Indlæg af Finn Bønnelycke » lør feb 18, 2023 3:01 pm

TiL Michael LN

https://phpbb.tofarvet.dk/viewtopic.php ... 1acc058ee5

Du har haft en uges tid til at uddybe din mening, hvad der ikke er sket.

Jeg synes du sætter dig op på en piedesdal, når du skriver at mit indlæg er irrelevant. Specielt med løftede pege fingre, og skolemesteragtige udtalelser.
Jeg mener det er relevant at nævne en rammefejl på en' position i Tof, som ikke er nævnt i en anden position med samme kendetegn. ( den skrå Rammelinie nord.).

Nu må vi så se hvornår jeg får lyst til at lægge noget op igen, lige pt. har du frataget mig lysten. :cry:

Finn
Vedhæftede filer
33.148.PNG
33.148.PNG (3.85 KiB) Vist 397 gange
23.115.PNG
23.115.PNG (3.22 KiB) Vist 397 gange

MichaelLercheNielsen
Indlæg: 54
Tilmeldt: søn okt 30, 2016 3:59 pm

Re: indlæg relevant eller ej.

Indlæg af MichaelLercheNielsen » lør feb 18, 2023 9:23 pm

kære Finn og øvrige
jeg finder det absolut upassende at benytte denne hjemmeside til privat korrespondance - og nu åbenbart videreført med et 'særnummer' uden tofarvet tema. Og jeg vil med denne mail klage over det misbrug af hjemmesiden, der nu synes åbnet for.

Jeg har ikke mere at føje til min første mail Finn, men jeg vil bede dig forstå, at jeg kun sjældent åbner på hjemmesiden. Jeg har ikke været logget på eller åbnet som gæst, siden jeg kommenterede indlægget, og det sætter dette nye opslag i relief.

Jeg ønsker ikke at deltage i debatter på disse vilkår, og har i konsekvens heraf meldt mig ud af forummet
Michael LN

Besvar

Tilbage til "4 øre"